Hot-rolled sheet pile Z secties

Toepassingen in de bouw

  • Marine engineering
  • Structuren voor waterwegen en waterlopen
  • Embankment bescherming
  • Vervoer infrastructuur constructie
  • Trench shoring
  • Opgravingen

voordelen

  • Lage interlock wrijving
  • Verminderde afbuiging
  • Minimale beheerkosten
  • Optimale sectie modulus

(This article comes from thyssenkrupp Infrastructure editor released)

Kenmerken en toepasselijke reikwijdte van versterkte betonplaten

Versterkte betonplaat heeft de kenmerken van eenvoudige constructie, korte werkcyclus enzovoort. Het is op grote schaal gebruikt in stichtingsput. Door het algemeen gebruik van gewapende betonnen stapels hammering methode, trillingen en geluidsoverlast, terwijl het proces van drukpaal ook serieuzer is in stedelijke techniek onder voorbehoud van bepaalde beperkingen.

Bovendien wordt de productie in de fabriek over het algemeen geprefabriceerd en vervolgens naar de site vervoerd, de kosten van iets hoger dan de stapel. Maar door zijn dwarsdoorsnede-vorm en de versterking van de stapel, is de stapelkracht redelijker en kan volgens behoefte ontworpen worden, een grotere dikte (zoals de dikte van meer dan 500 mm) kan hebben geproduceerd. En hydraulische statische stapelbestrijdingsapparatuur, dus in de stratenputtechniek, ondersteunt nog steeds het gebruik van een muurvorm.

Hot-rolled sheet paal U secties

Warmgewalste stalen palen worden voornamelijk gebruikt voor bouwtechnische projecten, vanwege de hoge stijfheid, zeer goede rijkarakteristieken, waaronder een hoge sectie-modulus. Warmgewalste pilesecties worden gerold bij een temperatuur van meer dan 1200 ° C. Bijgevolg heeft het staal een hoge plasticiteit en maakt het mogelijk meerdere profielen te vormen.

Toepassingen in de bouw

  • Marine engineering
  • Structuren voor waterwegen en waterlopen
  • Embankment bescherming
  • Vervoer infrastructuur constructie
  • Trench shoring
  • Opgravingen

voordelen

  • Brede toepassingen door middel van uitstekende structurele eigenschappen
  • Optimale hergebruik
  • Goede rijprestaties, goede kwaliteit
  • Eenvoudige installatie van ankersystemen en scharnierverbindingen, zelfs onder water
  • Goede corrosiebescherming

(This article comes from thyssenkrupp Infrastructure editor released)

Warmgewalste paalafdelingen – Zware wanden

Gecombineerde stapelmuren bestaan uit lagers en tussenpalen en worden wereldwijd gebruikt in zware kusttechnische projecten. Toepassingen in havens omvatten kaaimuren, molen, dokstructuren en Ro-Ro faciliteiten. Gecombineerde muren worden ook gebruikt in sloten, werven, binnenhavens, stortplaatsen en bruggen.

Voor zeer zware toepassingen in de zee zijn de draagstangen verbonden met de vergrendeling. Deze doospalen combineren hoge sectie moduli met hoge wandgewichten. Voor middelgrote toepassingen in gecombineerde wanden worden lagers en tussenpalen gecombineerd volgens structurele vereisten. Als aanvulling op het assortiment zijn nieuwe lagere stapels met een hogere sectiemodulus en een nieuwe tussenlaagstapel met een systeembreedte van 675 mm ontwikkeld.

voordelen

– Modulair systeem, dat opties biedt voor een optimale aanpassing van gecombineerde lakpillen, om te voldoen aan structurele en constructieve vereisten

– Beveiligde, structurele verbindingen

– Goede rijkarakteristieken dankzij de in hoofdzaak symmetrische opstelling van stapelafdelingen

(This article comes from thyssenkrupp Infrastructure editor released)

Larssen U Hot Gewalste Afdelingen

U-vormige lijmafdelingen zijn goed bewezen in zowel permanente als tijdelijke werken over de hele wereld.

Het Larssen 755 (U-vormig) profiel is een bredere (750mm) en dieper (450mm) sectie die dezelfde sectiemodule bereikt met een gewichtskorting van 11 kg / m² muur.

Bijkomende voordelen zijn minder interlocken per lopende meter van de wand waardoor superieure waterdichtheid wordt geboden, de staven zijn veel makkelijker te monteren op de bredere afdelingen en minder kosten worden opgelegd bij gecoate of verzegelde lijsten.

(This article comes from ThyssenKrupp Steelcom editor released)

Stalen lijm cofferdam materiaal eisen

Nieuwe acceptatie van staalplaten moet een fabriekscertificaat, mechanische eigenschappen en grootte hebben om aan de vereisten te voldoen. Na het repareren of lassen van de stalen plaatstap, wordt de toepassing van hetzelfde type stalen plaatstap voor het slot door de test toegepast. Acceptatie of renovatie van stalen stapel, moet worden ingedeeld, nummer, registratieopslag, slotmond mag geen water zijn. Met een lengte van 1,5 ~ 2,0m voldoen aan het type, specificaties van de stalen plaat stapel om de standaard te doen, hetzelfde type van stalen plaat stapel om de inspectie te doen. Controleer de lier of lier om de standaardstaalstapel van de paalkop naar het paalinde te trekken.

Waar de stalen paal is gebogen, gebroken, moet de mond worden gerenoveerd, volgens de specifieke omstandigheden koud buigen, heet kloppen, lassen, klinken, snijden of lang. Wanneer de lengte van de laken niet genoeg is, kan hetzelfde type stalen lijster gebruikt worden voor sterkte lassen. Bij het lassen worden de eerste lassen of lassen gewikkeld. En dan lassen en hangen, moeten aangrenzende lijmvezels worden verstoord. Als u een paalgat moet hebben en het paalgat trekt, moet het een goed gat zijn voordat u boren. Draai het paalgat moet gelast worden om het bord te verstijven, om de paal niet te trekken wanneer de kraak.

Gecombineerde muren

Een (buisvormige stapel) gecombineerde muur is een muur die bestaat uit zowel lapvorming als buisvormige palen. De buisvormige palen zorgen voor verhoogde sterkte en stijfheid in vergelijking met een situatie waarbij alleen lakspeling wordt gebruikt. De buisvormige palen zijn uitgerust met vergrendelingen die de lakprofielen samenvoegen. Zodra alle buisvormige palen zijn geïnstalleerd, kunnen de tussenruimten worden gevuld met gewone Z- of U-lakprofielen. Een combinatiewand met buisvormige palen is veelvuldig rigider dan het stevigste type laken.

We kunnen op meerdere manieren gecombineerde wanden installeren en vanaf laat kunnen we dit ook helemaal zonder trillingen doen. We hebben sinds de eerste dag een frontrunner geworden bij het installeren van vellen zonder vibraties (door statische druk). Maar onlangs begonnen we ook stalen buisvormige buizen te trillen. Bijkomend voordeel: we kunnen beide met één kraan doen.

Combinatiemuren worden vaak gebruikt in kadebouw voor watergerelateerde infrastructuur. Bijgevolg kan Sterk dergelijke werkzaamheden op het water uitvoeren met behulp van zijn eigen drijvende uitrusting. Bovendien worden combinatiewandconstructies ook toegepast in grondbeheersings- en dammende constructies om infrastructuurprojecten, zoals tunnels, te voltooien, waarvoor diepbouwputten nodig zijn.

(This article comes from Sterk editor released)

Staalgraad en Afmetingen Toleranties voor koud gevormde lijsten

Koud gevormde lijsten hebben veel voordelen tegen warmgewalste delen. Het productieproces is het koudvormingsproces. Met een remdruk worden stalen platen in verschillende staalkleur gebogen in de benodigde lijsten. Wij kunnen produceren verschillende soorten breedte en dikte van spoelen, wat betekent dat we de loodtijd kunnen regelen. Met koude gevormde lijsten kunnen we nieuwe secties en vorm aanpassen die geoptimaliseerd kunnen worden om op gewicht te besparen. Deze methode is om stapelpalen te vormen langs rechte, longitudinale, evenwijdige buiglijnen met meerdere paar contourenrollen.

Arcelor Mittal Begin de koude gevormde afdelingen in Europa. Aannemers vinden het het perfecte materiaal voor zachte bodems en zand in Nederlands, België en Luxemburg. Dan produceren Nippon Steel zijn eigen populaire maten in Azië. En de fabrikanten van China hebben de volledige lijn van productiecatalogussen afgerond. De dikte kan van 3mm tot 16mm zijn, wat de buiglimiet is voor de koude gevormde lijster. En de breedte kan van 100mm tot meer dan 1500mm per enkele velpaal zijn. Dit geeft klanten en aannemers veel mogelijkheden. Vanaf dat moment zijn aannemers en graafmachines niet beperkt tot Arcelor en Thyssen.

Koud gevormde stalen palen, bestaande uit rechte en afgeronde muren. Zijn vervaardigd uit warmgewalste platte producten volgens EN 10249. Binnen de toegestane toleranties hebben ze een constante doorsnede en een dikte van niet minder dan 2 mm.

De belangrijkste dingen voor vellenpalen zijn doorsnede eigenschappen zoals sectiemodulus, traagheidsmoment en staalkwaliteit. Normaal gesproken stelt een ingenieur de buigmomentcapaciteit van elke stapel vast, en eventuele platen met gelijkwaardige delen kunnen dezelfde eigenschappen uitvoeren.

Structurele eigenschappen volgens EN 10249-1, juni 1995 editie en bijbehorende nationale normen

We kunnen nauwkeurig gemeten lijsten produceren volgens klantspecificaties en kwaliteitsnormen. Meervoudige paar contourenrollen worden gebruikt om het platgewalste staal progressief te vormen in het vereiste velhoop profiel. En zal op de fabriek worden gesneden.

Inspectie van Staalplaat Stapel in Uitgraving van Stedelijke Hoofdwegondersteuning

Inspectie- en uiterlijkinspectie van staalplaten materiaal, lassen van staalplaten, moeten nog steeds de lasdelen testen. De stalen palen die worden gebruikt in de tijdelijke steunstructuur van de steenputten worden voornamelijk onderworpen aan de uitstralingsinspectie, en de stalen palen die niet voldoen aan de vormvereisten worden gecorrigeerd om de moeilijkheden in het proces van piling te verminderen.

Verschijningsinspectie: inclusief oppervlakafwijkingen, lengte, breedte, hoogte, dikte, rechthoekige verhouding, vlakheid en slotvorm en andere voorwerpen. Opmerking in de inspectie:

  1. Armaturen die de impact van stalen palen beïnvloeden, moeten worden afgesneden.
  2. Snijgaten, dwarsdoorsnede defecten moeten worden versterkt.
  3. Als de stalen plaat een ernstige corrosie heeft, moet de werkelijke sectiedikte worden gemeten om te bepalen of de berekening moet worden verminderd. In principe moeten alle stalen palen worden geïnspecteerd.

Materiële inspectie: het stalen plaatmateriaal van de chemische samenstelling en de mechanische eigenschappen van een uitgebreide test. Het omvat de chemische samenstelling analyse van staal, de trek, buigtest van het onderdeel, de sterkte test van het slot en de verlenging test. Elk type stalen plaatstapel wordt onderworpen aan ten minste één trek- en buigproef. Elke 25 ~ 50t stalen plaatstapel moet twee proefstukken uitgevoerd worden.

Wat zijn de problemen bij de bouw van stalen palen in China?

Staalplaten worden jarenlang in het buitenland gebruikt en worden veel gebruikt en worden door de overheid in vele constructies gebruikt, omdat het gebruik van stalen palen constructie niet alleen de veiligheid van de kussen bouwt, maar ook de pauze in de omgevingsomgeving vermindert. Het gebruik van stalen stapel is veel erger, dat wil zeggen dat de toepassing van de stalen stapel nu niet te veel is. Toen kwam de stalen constructie in de binnenlandse problemen tegen? Hier kijken we samen.

Staalplaten constructie in de binnenlandse ervaringen geconfronteerd

  1. De prijs van stalen stapel is duurder, dus voor die contractanten, om de winstgevendheid te verminderen, zodat ze geen staalplatenconstructie zouden gebruiken, natuurlijk, dit is beperkt tot staalplatenproject, is het niet mogelijk om het project te voltooien, maar Gebruik ook de stalen palen, tenminste de bouwtijd van het project verminderen, maar ook de veiligheid van het project vergroot. Dit zijn realiteiten. Stapels voor winst
  2. Mensen begrijpen dat de stalen stapel is volledig uitgebreid, China’s jaarlijkse productie van staal veel, maar de hoeveelheid staalplaat is echt klein verbruik, minder dan 0,03% van de wereld. Het is te zien dat we stalen lijsten gebruiken. Zeer weinig mensen, dat zijn die grote, of het proces van het land in het gebruik van stalen platen. Vanwege de binnenlandse technische beperkingen, voor sommige van de meerwaardige Larsen stalen plaatstap, heeft China nog steeds geen mogelijkheid om zichzelf te verwerken. Voor sommige Larsen Larsen stalen plaatstapel heeft de eigen stalen plaatstapkwaliteit van China ook een stukje, dus ook veroorzaakt Mensen zijn sceptisch van hun houding.
  3. Vanwege de traagheid van mensen die denken, voor die producten nog steeds niet begrijpen, gebruiken ze nog steeds onze techniek op de traditionele methode van de meeste. Alles wat het wijdverbreide gebruik van stalen stapels in het land maakt, is belemmerd om te weten dat pas na het begrijpen van mensen het gelooft dat dit product zal worden gebruikt om het te gebruiken, zodat stalen stapels op de binnenlandse markt zullen zijn, wordt veel gebruik van .

Voor de Larsen stalen stapels weten sommigen van ons niet te veel, maar als u zich bezighoudt met ingenieurs, dan begrijp je het Larsen stalen plaatje heel goed. Omdat de stalen stapel de benodigde bouwmaterialen is, vooral in de afgelopen jaren, maar ook de veiligheid van het project vergroot, wat de meeste mensen willen zien, dus hieruit kunnen we zien dat er geen sprake is van stalen stapel Constructie Waar is er geen Larsen stalen plaatstap, dan is de voortgang van het project veel vertraagd.

(This article comes from Shunli Steel Group editor released)